HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
Systemlogo för Zoho Analytics

Zoho Analytics

Inuit

i
Betyget består av flertalet faktorer som omdömen, popularitet, jämförelser m.m.

Beskrivning av Zoho Analytics

Zoho Analytics hjälper dig att analysera data visuellt och fatta välgrundade affärsbeslut. Anslut och analysera dina data, skapa fantastiska datavisualiseringar och upptäck dolda insikter, allt inom några minuter. 500+ out-of-the-box-integrationer för dina affärsapplikationer och databaser.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
XSSML

Mobilapp

Finns det mobilapp?
JANEJ

Saas/ egen server

Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
Global

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SVDAEN

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Interaktiva dashboards

JANEJ

API/integrerbarhet

JANEJ

System från samma leverantör

Vilka mer system har leverantören?

Omdömen

Vad tycker andra om systemet?

Tyvärr, inga omdömen än.

Känner du till systemet?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

Varför gör man affärer med Inuit?

Varför väljer man ert system?

  • Zoho Analytics erbjuder business intelligence som synliggör data med visualiseringar och interaktiva dashboards.
  • 500+ färdiga integrationer med affärsapplikationer eller anslut egna databaser, filer och på så sätt få nya och bättre insikter baserat på data från flera källor.
  • Bygg detaljerade rapporter och dashboards som använder kraftfulla visualiseringar för att identifiera mönster och avvikelser.
  • AI-boten hjälper till att tolka data och prognostisera för framtiden.

Varför väljer man er som leverantör?

Zoho Analytics hjälper dig att analysera data visuellt och fatta välgrundade affärsbeslut. Anslut och analysera dina data, skapa fantastiska datavisualiseringar och upptäck dolda insikter, allt inom några minuter. 500+ out-of-the-box-integrationer för dina affärsapplikationer och databaser.

Inuit finns alltid nära till hands med svensk support och implementationsstöd.

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

Som kund till Inuit ska du känna att vi alltid finns där för dig när du behöver hjälp eller vill bolla idéer. ServiceDesk Plus från ManageEngine är det naturliga valet för organisationer som vill ha ett modernt och flexibelt servicedesksystem oavsett om det ska vara en molntjänst eller on-premises.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Med fler än 500 färdiga integrationer mot affärsapplikationer och andra datakällor kan du kombinera data från fler källor och få bättre och mer pålitliga insikter.

Du kan enkelt samarbeta och dela rapporter över hela din organisation med det inbyggda publiceringsverktyget. Mängder med färdiga rapporter och dashboards förenklar för användare och de kan användas som utgångspunkt för skräddarsydda rapporter.

Zoho Analytics produktfunktionaliteter

Ad Hoc Rapporter

Ingår

Analyser i realtid

Ingår

API/ Integrerbarhet

Ingår

Automatiserad strukturering av data

Ingår

Automatisk uppdatering av data

Ingår

Automatiska insikter (AI-analys)

Ingår

Conversational analytics (Naturligt språk)

Ingår

Datakatalog

Ingår

Dela & tillgänglighet av rapportkatalog

Ingår

Importera data från flera datakällor & format

Ingår

Interaktiva Dashboards

Ingår

Konfigurerbara & interaktiva rapporter

Ingår

Visuell Data associering

Ingår

Om Inuit

Zoho och ManageEngine förenklar IT-hantering för organisationer med sitt breda utbud av kostnadseffektiva och användarvänliga lösningar. Organisationer förlitar sig på deras produkter för att hantera sina nätverk, endpoints och mobila enheter, datacenter, affärsapplikationer, ITIL helpdesk, IT-tjänster och säkerhet. ManageEngine och Zoho ingår i ZOHO Corporation.

Inuit AB representerar ManageEngine och Zoho på den svenska marknaden och erbjuder support och tjänster runt lösningarna i samarbete med partners.

Vanligaste jämförelsealternativen