Beskrivning av Sweet Systems
Sweet är ett innovativt mjukvarubolag som fokuserar på kundens behov av digitalisering och automatisering för att effektivisera sitt kundarbete. Systemet är flexibelt och innovativt med funktioner för att fånga och strukturera information med en single view av kunden
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?XSSML
Saas/ egen server
Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?Geografiskt område
Var finns vi någonstans?Global
Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?JANEJ
Kundtjänsthantering & support
JANEJ
Helpdesk-ärendehantering
JANEJ
Service management
JANEJ
Avvikelsehantering
JANEJ
Fastighet
JANEJ
Omdömen
Vad tycker andra om systemet?
Laddar...
Varför gör man affärer med Sweet Systems?
Varför väljer man ert system?
- Kunna automatisera processer och vara proaktiv innan kunden skapar ett ärende
- Enkelt och mobilt
- Stark överblick
Varför väljer man er som leverantör?
- Sweet systems har jobbat med ärendehantering sedan 2007 och har en bred erfarenhet kring detta. Primärt jobbar vi med att skapa "One-view/Single view av kunden.
- Många av våra kunder har valt oss just på grund av flexibiliteten i programvaran med kombinationen av att kunna jobba mobilt.
- Vi som bolag är bra på att få medarbetarna att tycka om system och skapa RIKTIGA effekter.
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
Sweet systems är en svensk leverantör som fokuserar på automatisering och effektivisering. För att uppnå dessa fokusområden så måste våra system vara konfigurerbara så man kan möta enkla såväl som komplexa behov och krav. Sweet Ärende är det system som anpassas för att vara proaktiv och samtidigt se till att ha en bra användarvänlighet, därav har vi satsat mycket på mobilen.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
- Öka interna effektiviteten
- Stark fokus på att vara proaktiv mot kunder innan ärenden kommer in
Sweet Systems produktfunktionaliteter
360 vy (oneview i realtid)
Ingår
Avvikelsehantering
Ingår
Branschanpassning
Ingår
Delegera & återkoppling av delärenden
Ingår
Digitala formulär & självbetjäning
Ingår
Fastighet
Ingår
Helpdesk-ärendehantering
Ingår
integration med ERP/CRM
Ingår
Interna & externa noteringar
Ingår
Kundanpassa & modellera rapporter
Ingår
Kundanpassning
Ingår
Kundtjänsthantering & support
Ingår
Mobilanpassad gränsnitt
Ingår
Service management
Ingår
Självbetjäningsportal
Ingår
SLA & eskalering
Ingår
Statistik & uppföljningsmodul
Ingår
Triggers
Ingår
Webhooks & API
Ingår
Ärende- & svarsmallar
Ingår
Vanligaste jämförelsealternativen
Laddar...
- info@businesswith.se
- Kungsholmstorg 10
Stockholm, Sweden