Systemlogo för Sweet Systems

Sweet Systems

Sweet Systems AB

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Beskrivning av Sweet Systems

Det självklara valet för dig som är i behov av att automatisera processer och vara proaktiv i ditt kundarbete. Med Sweet Ärendehantering får du en tydlig överblick och kartläggning av kunden. Genom att enkelt tilldela inkommande ärenden till rätt person/kategori säkerställer man att inget faller mellan stolarna. Flexibelt system med mobilanpassad 360 vy.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
XSSML

Saas/ egen server

Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
Global

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Kundtjänsthantering & support

JANEJ

Helpdesk-ärendehantering

JANEJ

Service management

JANEJ

Avvikelsehantering

JANEJ

Fastighet

JANEJ

System från samma leverantör

Vilka mer system har leverantören?

Testa systemguiden

Gör som 5000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Varför gör man affärer med Sweet Systems AB?

Varför väljer man Sweet Systems?

  1. Möjlighet att hantera intern och extern kommunikation på ett ställe, både med kunder och övriga parter
  2. Användarvänligt och mobilanpassat
  3. Flexibelt och anpassningsbart system
  4. Tillgång till kundportal 24/7
  5. Optimering, datavisualisering och uppföljning

Varför väljer man er som leverantör?

  1. Sweet är duktiga på att översätta verksamhetsbehov till fantastiska IT-stöd
  2. Med en lång erfarenhet av implementeringar av både komplexa och enkla projekt, kan vi erbjuda fantastiska resultat för era kunder genom effektivitet
  3. Vi är engagerade med snabba ledtider och god support

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

Sweet är ett bolag som alltid har kundprocessen som utgångspunkt. Vi tror att samarbetet mellan sälj, marknad, support och back-office bör vara integrerat och arbeta mot samma mål för ett effektivare arbete och fler och nöjdare kunder. Därför levererar vi lösningar som underlättar arbetet för dig och dina kunder. Vi är en leverantör som man växer med och som stöttar er genom hela er resa.

Vilka behov och utmaningar är det som Sweet Systems löser för kunden?

  1. Undviker att ärenden faller mellan stolarna. Med alla ärenden samlade på ett ställe är det enkelt att prioritera, tilldela till rätt person och följa upp.
  2. Genom att använda Sweet Ärendehantering är det möjligt att skala upp sin verksamhet utan ett adderat personalbehov.
  3. Sänkta ledtider, nöjdare kunder och bättre överblick.

Omdömen

Vad tycker andra om systemet?

Samlat omdömesbetyg

4.55

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Användarnas uppfattning

Alla som har med kunden att göra får rätt information vid rätt tillfälle

Bra ärendehanteringssystem

SupportchefMedelstort företagVeriferad personSverige2022

Vad gillar du mest?

Alla som har med kunden att göra får rätt information vid rätt tillfälle

Vad gillar du minst?

Kan inte komma på något

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Tillåter oss att ha en snabb svarsfrekvens till våra kunder, men även för interna ärenden

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Bra system att jobba i

ITMedelstort företagVeriferad personSverige2021

Vad gillar du mest?

Att alla har lätt att använda det och att vi kunnat forma det efter hur vi vill jobba

Vad gillar du minst?

Inte alltid snabbaste svaren från supporten men oftast bra.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Hur nöjd är du överlag?

Sweet Systems produktfunktionaliteter

360 vy (oneview i realtid)

Ingår

Delegera & återkoppling av delärenden

Ingår

Digitala formulär & självbetjäning

Ingår

Integration med ERP/ CRM

Ingår

Kundanpassa & modellera rapporter

Ingår

Självbetjäningsportal

Ingår

SLA & eskalering

Ingår

Statistik & uppföljningsmodul

Ingår

Webhooks & API

Ingår

Ärende- & svarsmallar

Ingår

Passar detta systemet mig?

Gör som 5000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Om Sweet Systems AB

Sweet Systems hjälper företag att få en 360 vy för sälj, marknad och kundservice. Vi sparar tid internt genom att automatisera och digitalisera tunga administrativa arbetsuppgifter. Vi erbjuder en samarbetsportal ämnad för att tillgängliggöra information och underlätta kommunikation.

Vanligaste jämförelser