SuperOffice Service

SuperOffice

i
Betyget består av flertalet faktorer som omdömen, popularitet, jämförelser m.m.

Beskrivning av SuperOffice Service

SuperOffice Service hjälper dig att hålla reda på och besvara alla förfrågningar på ett effektivt sätt. Oavsett om förfrågan sker via telefon, e-post, chatt, webbformulär eller sociala medier kan du hjälpa dina kunder snabbt. Tilldela per automatik inkommande förfrågningar rätt kategori och rätt medarbetare. Om en förfrågan inte har besvarats inom en angiven tidsram, kommer systemet automatiskt eskalera ärendet vidare inom organisationen. Snabba responstider leder till högre kundnöjdhet. Med SuperOffice Chat kan du kommunicera med fler kunder samtidigt och snabbt besvara frågor. Detta betyder färre ärenden i kundservicekön och mindre väntetider för kunderna. En ”win-win” situation.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
XSSML

Saas/ egen server

Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
Global

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Kundtjänsthantering & support

JANEJ

Helpdesk-ärendehantering

JANEJ

Service management

JANEJ

Avvikelsehantering

JANEJ

Fastighet

JANEJ

Omdömen

Vad tycker andra om systemet?

Laddar...

Varför gör man affärer med SuperOffice?

Varför väljer man ert system?

  • Dokumenterat minskade svarstider till kund och ökad kundnöjdhet.
  • Enkelt att använda och mobilt.
  • Smarta automatiserade flöden och enkelt att integrera med andra system.
  • Flexibilitet att kunna utveckla SuperOffice-lösningen efter specifika kundbehov.
  • Skapar transparens i organisationen.
  • Tillgång till en kundportal som kan anpassas, tillgänglig 24/7.

Varför väljer man er som leverantör?

  1. Kunskapen och förståelsen för kundens behov och att vi vågar utmana kunden för att hitta den bästa lösningen. Vi har trots allt 30 års CRM-expertis.
  2. För att vi "håller våra kunder" i handen genom hela kundresan. När vi har förstått behovet och hittat en lösning, börjar det viktigaste jobbet att implementera på rätt sätt, i tid och att hjälpa kunden att få ut mesta möjliga nytta ut av systemet.
  3. Vi är ett härligt gäng med glimten i ögat, vi tror starkt på att affärer lyckas man bara med om man fokuserar på att skapa starka relationer till sina kunder. Det är vi bra på. "blink".

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

SuperOffice erbjuder en CRM-lösning som innehåller alla delar som behövs för att kunna hantera hela sin kundresa från marknad och försäljning till kundservice. Det går att välja alla delar samtidigt eller en funktion för att sedan utöka lösningen när nya behov uppstår. Vi använder den senaste teknologin för att våra kunder aldrig ska behöva känna att det bygger in sig i ett hörn där det inte går att utveckla systemet mer.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

  • Minimera manuell hantering av inkommande förfrågningar och att "ärenden faller mellan stolarna". Inga fler mejl till egna inkorgar och hantering av ärenden via lappar, listor och Excel-ark.
  • Lättare att kartlägga kunden och på ett bättre sätt lösa kundärenden snabbare och smidigare.
  • Effektiv hantering av ärenden oavsett vilken kanal ärendet kommer in via.
  • Tydligt ägarskap kring kunden och dess ärende. Tidsbesparande effekter av att dubbelarbete elimineras.
  • Smidig kunskapsöverföring inom teamet.
  • Ökad transparens och flexibilitet vid sjukdom/ledighet så kunden kan fortsatt få samma höga servicegrad.
  • Mäta och analysera för att kunna effektivisera kundservicehanteringen och öka servicegraden till kunden.

SuperOffice Service produktfunktionaliteter

360 vy (oneview i realtid)

Ingår

Avvikelsehantering

Ingår

Branschanpassning

Ingår

Chat support

Ingår

Delegera & återkoppling av delärenden

Ingår

Digitala formulär & självbetjäning

Ingår

Fastighet

Ingår

Helpdesk-ärendehantering

Ingår

integration med ERP/CRM

Ingår

Interna & externa noteringar

Ingår

Inventarier

Ingår

Kundanpassa & modellera rapporter

Ingår

Kundanpassning

Ingår

Kundtjänsthantering & support

Ingår

Kunskapsdatabas

Ingår

Mobilanpassad gränsnitt

Ingår

Service management

Ingår

Självbetjäningsportal

Ingår

SLA & eskalering

Ingår

Statistik & uppföljningsmodul

Ingår

Triggers

Ingår

Webhooks & API

Ingår

Ärende- & svarsmallar

Ingår

Om SuperOffice

SuperOffice är en molnbaserad CRM-plattform designad för att hjälpa dig att bygga och stärka relationer genom varje steg i kundresan. Vår prisbelönta programvara stöder den enskilde användaren att uppnå en ökad produktivitet inom försäljning, marknadsföring och kundservice. Tillsammans med våra +100 appar har vi de systemstödet som krävs för att effektiviseras och automatisera våra kunders unika processer. SuperOffice har 30 års kunskap, insikt och expertis inom CRM. Låt oss hjälpa dig att stärka kundupplevelsen för dina kunder.

Vanligaste jämförelsealternativen

Laddar...