HemSystemguidenBloggOm ossTopplistor
Systemlogo för Salesforce - Service Cloud

Salesforce - Service Cloud

Salesforce

i
Betyget består av flertalet faktorer som omdömen, popularitet, jämförelser m.m.

Beskrivning av Salesforce - Service Cloud

Hjälper dig att skapa bättre service, högre kundkännedom och ökad merförsäljning. Världsledande CRM plattform som hanterar alla typer av kundnära processer så som kundservice, fältservice, säljstöd, marknad, kund- och partnerportaler m.m. Självklart kan alla funktioner skräddarsys och integreras med dina befintliga system. Salesforce ger dig möjligheter att växa dina affärer till nya nivåer.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
XSSML

Saas/ egen server

Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
Global

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Kundtjänsthantering & support

JANEJ

Helpdesk-ärendehantering

JANEJ

Service management

JANEJ

Avvikelsehantering

JANEJ

Fastighet

JANEJ

Testa systemguiden

Låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Omdömen

Vad tycker andra om systemet?

Tyvärr, inga omdömen än.

Känner du till systemet?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

Varför gör man affärer med Salesforce?

Varför väljer man ert system?

  • En användarvänlighet som får dina medarbetare att vilja jobba i systemet.
  • Världsledande CRM plattform där funktionalitet och kundvärde är i centrum.
  • Ett skalbart system som kommer få dina affärer att växa.
  • Enkelt att integrera och anpassa efter era behov.
  • Omfattande utbildnings och communityplattform för alla användare.

Varför väljer man er som leverantör?

  • Vi är experter på CRM, verksamhetsutveckling och strategier kring kundnära processer så som ärendehanteringssystem.
  • Vi ger råd genom hela processen från förstudie, analys och genomförande till support och förvaltning, baserat på erfarenheter sedan 2000.Vi hjälper er med automatisering av manuella processer och ökar lönsamheten.
  • Vi sätter er kund i centrum för att höja er kundnöjdhet.
  • Vi vill att ni ska lyckas och är dedikerade till er framgång.

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

Salesforce finns för alla typer och storlekar av bolag. Vi på Releye arbetar med hela processen, från förstudie, analys och genomförande till support och förvaltning, baserat på erfarenheter sedan 2000. Vi vill stötta er i er digitala utveckling för att få er att växa, effektivisera era processer och göra smartare affärer.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

  • Vi skapar en bild av kunden när vi integrerar ett CRM i er verksamhet. Detta skapar effektivitet då medarbetarna hittar all info på samma ställe, vilket ökar kundupplevelsen.
  • Vi skapar en skalbar plattform för tillväxt, digitaliserar och automatiserar era processer.
  • Plattformen blir grunden för alla era kundnära aktiviteter för att öka er kundnöjdhet och minska SLAer
  • Vi hjälper er med att skapa en skalbar affärsmodell för att generera bättre resultat med hjälp av digitala verktyg och automatisering.

Salesforce - Service Cloud produktfunktionaliteter

360 vy (oneview i realtid)

Ingår

Avvikelsehantering

Ingår

Branschanpassning

Ingår

Chat support

Ingår

Delegera & återkoppling av delärenden

Ingår

Digitala formulär & självbetjäning

Ingår

Fastighet

Ingår

Helpdesk-ärendehantering

Ingår

integration med ERP/CRM

Ingår

Interna & externa noteringar

Ingår

Inventarier

Ingår

Kundanpassa & modellera rapporter

Ingår

Kundtjänsthantering & support

Ingår

Kunskapsdatabas

Ingår

Mobilanpassad gränsnitt

Ingår

Service management

Ingår

Självbetjäningsportal

Ingår

SLA & eskalering

Ingår

Statistik & uppföljningsmodul

Ingår

Triggers

Ingår

Webhooks & API

Ingår

Ärende- & svarsmallar

Ingår

Om Salesforce

Vi är ett konsultbolag som tillsammans med våra kunder tar fram koncept och lösningar för ökad digitalisering och automatisering av kundnära processer såsom kundservice, fältservice, merförsäljning och marknad.

Vi har sedan starten år 2000 arbetat med CRM och vår långa erfarenhet av dessa frågor har gjort att vi samlat på oss bred kompetens och know how som gör att vi vet hur man driver lyckade implementationsprojekt.

Vanligaste jämförelsealternativen

Laddar...