Beskrivning av Nilex
Vi erbjuder ett mångsidigt verksamhetssystem som engagerar sina användare med ett enkelt, men kraftfullt gränssnitt. Med Nilex får ni med er alla i er satsning på att leverera en bättre service till era kunder och användare. I vårt ärendehanteringssystem har ni en mängd kraftfulla funktioner såsom vår formuläreditor som gör att ni kan skräddarsy ert ärendeflöde efter utmaningar som just er verksamhet möter. Med Nilex är det enkelt att börja litet med bara det ni behöver i dag, men att samtidigt tänka stort och skapa möjligheter för framtiden.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?Saas/ egen server
Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?Geografiskt område
Var finns vi någonstans?Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?Kundtjänsthantering & support
Helpdesk-ärendehantering
Service management
Avvikelsehantering
Fastighet
Omdömen
Vad tycker andra om systemet?
Laddar...
Varför gör man affärer med Nilex?
Varför väljer man ert system?
- Kraftfull lösning som kräver lite utbildning. Med vårt intuitiva gränssnitt förstår man som handläggare snabbt hur man skall arbete i vårt system.
- Tydlig överblick av ärenden, kostnader och utrustning.
- Integrationer med Microsoft Teams och Office365 samt mobilt.
Varför väljer man er som leverantör?
- Vi är en lokal svensk aktör med fokus på Norden som erbjuder support och utbildning på svenska. Personlig relationer är viktigt för oss och om man har någon fundering som kund är man alltid välkommen att kontakta vår VD.
- Vi lyssnar på våra kunder. En stor del av vår utveckling går till att implementera våra kunders önskemål.
- I vårt erbjudande ingår 8 timmars kostnadsfria konsultinsatser.
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
Vi är det nordiska alternativet till de stora drakarna i vår bransch. Vi har ett tydligt fokus på Norden med partners både i Danmark och Norge. Vår plattform är skalbar, vilket innebär att man kan börja med enkel ärendehantering och sedan växa till ett verksamhetssystem. Oavsett behov och storlek kan man anpassa vårt system på ett kostnadseffektivt och enkelt sätt. Vår support är på svenska och vi värdesätter personliga relationer.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Med hjälp av Nilex levererar våra kunder en bättre service till sina kunder och användare. De får även en bättre överblick över sina ärenden, kostnader och kundrelationer. Vilka kostnader skapar IT-utrustningen i verksamheten och detta kan vi besvara med vår lösning för Financial management. Oavsett från vilken kommunikationskanal ärendet har skapat samlas det i vår ärendelista. Där kan handläggaren se om ärendet kommer från epost, Facebook eller Microsoft Teams.
Nilex produktfunktionaliteter
360 vy (oneview i realtid)
Avvikelsehantering
Chat support
Delegera & återkoppling av delärenden
Digitala formulär & självbetjäning
Fastighet
Helpdesk-ärendehantering
integration med ERP/CRM
Interna & externa noteringar
Inventarier
Kundanpassa & modellera rapporter
Kundanpassning
Kundtjänsthantering & support
Kunskapsdatabas
Mobilanpassad gränsnitt
Service management
Självbetjäningsportal
SLA & eskalering
Statistik & uppföljningsmodul
Triggers
Webhooks & API
Ärende- & svarsmallar
Vanligaste jämförelsealternativen
- info@businesswith.se
- Kungsholmstorg 10
Stockholm, Sweden