
Testa systemguiden
Gör som 5000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.
Beskrivning av Microsoft Dynamics
Microsoft Dynamics är ett ekosystem av affärsapplikationer och produkter som täcker hela organisationens behov, från affärssystem till CRM. Med affärsorienterade applikationer samordnar du verksamheten – från data och personer till processer.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?Saas/ egen server
Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?Geografiskt område
Var finns vi någonstans?Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?Kundtjänsthantering & support
Helpdesk-ärendehantering
Service management
Avvikelsehantering
Fastighet
System från samma leverantör
Vilka mer system har leverantören?Vanliga jämförelser
Toppsystem inom Ärendehanteringssystem
Varför gör man affärer med Microsoft?
Varför väljer man Microsoft Dynamics?
Skalbarhet - Dynamics 365 är en plattform med heltäckande produktflora för både CRM- och affärssystemsapplikationer. Med Dynamics 365 kan du skala upp ditt systemstöd i takt med att din organisation växer och/eller nya behov uppstår
Användarvänlighet - många arbetar redan idag med välkända Microsoftprodukter såsom Outlook, Sharepoint och Teams. Dessa produkter är byggda och anpassade för D365-plattformen för en sömlös upplevelse för användaren.
Färre komplexa integrationer då data enkelt delas mellan applikatonerna tack vare Data verse
Automatiserade uppgraderingar - ta del av ny funktionalitet minst två gånger per år via Microsofts release waves. På detta sätt undviker ni kostsamma uppgraderingsprojekt och får ta del av ny funktionalitet på den senaste tekniken.
Varför väljer man er som leverantör?
Experter på CRM: Releye grundades år 2000 och har sedan dess arbetat med CRM, organisationers kundnära processer såsom Sälj, Kundservice, Marknad och Fältservice. Vår långa erfarenhet av dessa frågor har gjort att vi samlat på oss bred kompetens och know how som vi kan dela med oss av när ni väljer oss som implementationspartner.
Kombination av verksamhetsförståelse och djup teknisk kompetens: På Releye kombineras bred verksamhetsförståelse med djup teknisk kompetens inom Dynamicsplattformen. Resultatet blir en av marknadens vassaste CRM-plattformar som anpassas utifrån era behov.
Engagemang: vi älskar det vi gör och de frågeställningar vi arbetar med. Vi vill och ser till att det är kul att implementera ert nya CRM-stöd tillsammans med oss
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
Microsoft Dynamics är en av marknadens bästa CRM-plattformar. Den senaste Dynamicsplattformen slår alla sina föregångare tack vare att den är mer affärsorienterad än tidigare. Dessutom är den utvecklad för att du som kund, liten som stor, ska komma långt med standard utan en mängd anpassningar.
Releye är experter på CRM och finns med er från strategi, design och implementation till support och förvaltning.
Vilka behov och utmaningar är det som Microsoft Dynamics löser för kunden?
Kundupplevelse i världsklass med hjälp av Kund 360
Alla i organisationen delar samma bild av kunden när kundinformation, dokument, kommunikation och interaktion med kunden samlas på ett och samma ställe vilket möjliggör för ökad tillgänglighet och transparens.
Stöd för att börja arbeta efter en gemensam ärendehanteringsprocess
Ökad effektivitet i kundservicearbetet - Skapa köer och dirigera ärendena till rätt kanaler
med enkel funktionalitet för köhantering, tilldelning och eskalering av ärenden. Säkerställ att kunden får återkoppling och inget ärende faller mellan stolarna.
Kundservice i flera kanaler
Stöd för omnichannel, dvs service i olika kanaler såsom chat, sms, sociala medier och Teams.
Omdömen
Vad tycker andra om systemet?
Tyvärr, inga omdömen än.
Känner du till systemet?
Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!
Microsoft Dynamics produktfunktionaliteter
360 vy (oneview i realtid)
Chat support
Delegera & återkoppling av delärenden
Digitala formulär & självbetjäning
Integration med ERP/ CRM
Inventarier
Kundanpassa & modellera rapporter
Kunskapsdatabas
Självbetjäningsportal
SLA & eskalering
Statistik & uppföljningsmodul
Webhooks & API
Ärende- & svarsmallar
Vanligaste jämförelser
- info@businesswith.se
- Stockholm, Sweden