
Testa systemguiden
Gör som 5000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.
Beskrivning av Kundo
Kundo erbjuder moderna verktyg för ärendehantering i kundservice, teknisk support och för administrativa avdelningar. Hantera inkommande e-post, chatt, sociala medier, frågeforum och er egen kunskapsbank i samma enkla system.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?Saas/ egen server
Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?Geografiskt område
Var finns vi någonstans?Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?Kundtjänsthantering & support
Helpdesk-ärendehantering
Service management
Avvikelsehantering
Fastighet
System från samma leverantör
Vilka mer system har leverantören?Vanliga jämförelser
Toppsystem inom Ärendehanteringssystem
Varför gör man affärer med Kundo?
Varför väljer man Kundo?
- Våra kunder uppskattar systemets enkelhet. Det går snabbt och lätt att arbeta i och med kort uppstartssträcka.
- Alla digitala kanaler samlade i ett och samma verktyg.
- Kraftfull statistik för att analysera och hämta affärsinsikter från kunddialogen.
Varför väljer man er som leverantör?
- Vi är en lokal svensk aktör som erbjuder utbildning, rådgivning och support på svenska.
- I vårt erbjudande ingår all service ni behöver för att komma igång. Vi sätter upp verktyget åt er och utbildar era medarbetare. Ni har alltid en personlig kontaktperson hos oss.
- Vi erbjuder bred rådgivning och expertis inom digital kundservice. Vi kan hjälpa er att välja rätt kanaler och skapa bättre kundupplevelser.
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
Kundos mission är att göra kundservice till hjärtat i organisationen genom enkla verktyg för effektiv service, gladare kunder och värdefulla insikter.
Men vi vet att det krävs mer än ett bra verktyg för att lyckas med sin kundservice. Därför erbjuder vi kurser, expertis och en egen kontaktperson. Vi är en sann helhetsleverantör för era digitala kundservicebehov.
Vilka behov och utmaningar är det som Kundo löser för kunden?
Kundos verktyg underlättar samarbete och effektiviserar kundservice. Vårt fokus är att skapa ett verktyg som skapar en effektiv service samtidigt som både kundens och kundservicemedarbetarens upplevelse står i fokus.
Vi erbjuder ett komplett verktyg för att hantera alla era digitalak undservicekanaler.
Omdömen
Vad tycker andra om systemet?
Användarnas uppfattning
Som företag upplever vi det att Kundo är extremt måna om att vi ska vara nöjda med produkterna och de är villiga att lägga mycket tid vid att lyssna på vår feedback och utveckla tjänsterna efter våra behov. Vi är supernöjda helt enkelt!
Kundo produktfunktionaliteter
360 vy (oneview i realtid)
Chat support
Delegera & återkoppling av delärenden
Digitala formulär & självbetjäning
Integration med ERP/ CRM
Inventarier
Kundanpassa & modellera rapporter
Kunskapsdatabas
Självbetjäningsportal
SLA & eskalering
Statistik & uppföljningsmodul
Webhooks & API
Ärende- & svarsmallar
Vanligaste jämförelser
- info@businesswith.se
- Stockholm, Sweden