Kundo

Kundo

i
Betyget består av flertalet faktorer som omdömen, popularitet, jämförelser m.m.

Beskrivning av Kundo

Kundo erbjuder moderna verktyg för ärendehantering i kundservice, teknisk support och för administrativa avdelningar. Hantera inkommande e-post, chatt, sociala medier, frågeforum och er egen kunskapsbank i samma enkla system.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
XSSML

Saas/ egen server

Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
Nordisk

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Kundtjänsthantering & support

JANEJ

Helpdesk-ärendehantering

JANEJ

Service management

JANEJ

Avvikelsehantering

JANEJ

Fastighet

JANEJ

Omdömen

Vad tycker andra om systemet?

Laddar...

Varför gör man affärer med Kundo?

Varför väljer man ert system?

  1. Våra kunder uppskattar systemets enkelhet. Det går snabbt och lätt att arbeta i och med kort uppstartssträcka.
  2. Alla digitala kanaler samlade i ett och samma verktyg.
  3. Kraftfull statistik för att analysera och hämta affärsinsikter från kunddialogen.

Varför väljer man er som leverantör?

  1. Vi är en lokal svensk aktör som erbjuder utbildning, rådgivning och support på svenska.
  2. I vårt erbjudande ingår all service ni behöver för att komma igång. Vi sätter upp verktyget åt er och utbildar era medarbetare. Ni har alltid en personlig kontaktperson hos oss.
  3. Vi erbjuder bred rådgivning och expertis inom digital kundservice. Vi kan hjälpa er att välja rätt kanaler och skapa bättre kundupplevelser.

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

Kundos mission är att göra kundservice till hjärtat i organisationen genom enkla verktyg för effektiv service, gladare kunder och värdefulla insikter.

Men vi vet att det krävs mer än ett bra verktyg för att lyckas med sin kundservice. Därför erbjuder vi kurser, expertis och en egen kontaktperson. Vi är en sann helhetsleverantör för era digitala kundservicebehov.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Kundos verktyg underlättar samarbete och effektiviserar kundservice. Vårt fokus är att skapa ett verktyg som skapar en effektiv service samtidigt som både kundens och kundservicemedarbetarens upplevelse står i fokus.



Vi erbjuder ett komplett verktyg för att hantera alla era digitalak undservicekanaler.

Kundo produktfunktionaliteter

360 vy (oneview i realtid)

Ingår

Chat support

Ingår

Delegera & återkoppling av delärenden

Ingår

Digitala formulär & självbetjäning

Ingår

Helpdesk-ärendehantering

Ingår

integration med ERP/CRM

Ingår

Inventarier

Ingår

Kundanpassa & modellera rapporter

Ingår

Kundtjänsthantering & support

Ingår

Kunskapsdatabas

Ingår

Mobilanpassad gränsnitt

Ingår

Självbetjäningsportal

Ingår

SLA & eskalering

Ingår

Statistik & uppföljningsmodul

Ingår

Triggers

Ingår

Webhooks & API

Ingår

Ärende- & svarsmallar

Ingår

Om Kundo

Kundo erbjuder moderna verktyg för ärendehantering i kundservice, teknisk support och för administrativa avdelningar. Hantera inkommande e-post, chatt, sociala medier, frågeforum och er egen kunskapsbank i samma enkla system.

Vanligaste jämförelsealternativen

Laddar...