HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
Systemlogo för Kundo

Kundo

Kundo

i
Betyget består av flertalet faktorer som omdömen, popularitet, jämförelser m.m.

Toppalternativ

Beskrivning av Kundo

Kundo erbjuder moderna verktyg för ärendehantering i kundservice, teknisk support och för administrativa avdelningar. Hantera inkommande e-post, chatt, sociala medier, frågeforum och er egen kunskapsbank i samma enkla system.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
XSSML

Saas/ egen server

Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
Norden

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Kundtjänsthantering & support

JANEJ

Helpdesk-ärendehantering

JANEJ

Service management

JANEJ

Avvikelsehantering

JANEJ

Fastighet

JANEJ

Testa systemguiden

Låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vanliga jämförelser

Omdömen

Vad tycker andra om systemet?

Samlat omdömesbetyg

55

Användarvänlighet
Support och service
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Användarnas uppfattning

Att verktygen är otroligt användarvänliga både för besökare och redaktörer, och att de dessutom har en trevlig look är en bonus. För oss är det viktigt att det finns kunniga, trovärdiga, lättillgängliga och serviceinriktade personer att kontakta och Kundo visar alltid vilja att hjälpa, guida och utveckla sina tjänster. Vi har använt oss av Kundos tjänster runt 4 år och jag har alltid känt ett stort förtroende och ett genuint intresse för oss som kund från Kundo.

Kundservice i världsklass

ChefLitet företagVeriferad personSverige

Vad gillar du mest?

Att verktygen är otroligt användarvänliga både för besökare och redaktörer, och att de dessutom har en trevlig look är en bonus. För oss är det viktigt att det finns kunniga, trovärdiga, lättillgängliga och serviceinriktade personer att kontakta och Kundo visar alltid vilja att hjälpa, guida och utveckla sina tjänster. Vi har använt oss av Kundos tjänster runt 4 år och jag har alltid känt ett stort förtroende och ett genuint intresse för oss som kund från Kundo.

Vad gillar du minst?

Kan ärligt talat inte komma på något just nu!

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Med hjälp av Kundo Forum har vi ökat vår servicegrad genom att erbjuda hjälp dygnet runt. Kundo Mail hjälper oss att på ett enkelt sätt ha översikt över våra olika postlådor, i och med att alla kan hantera alla mejl blir det inte sårbart när någon är borta. Med Kundo Chat har vi möjlighet att snabbt kunna svara på frågor som besökare på våra webbplatser har. Just nu testar vi Kundo Social och det vi sett hittills är att det kommer bli väldigt enkelt att kunna besvara och följa inlägg som görs i Facebook. Dashboarden man jobbar ifrån är väldigt lättöverskådlig som gör att arbetsdagen blir en fröjd.

  • Användarvänlighet
  • Support och service
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Fantastiskt verktyg

KundtjänstchefStort företagVeriferad personSverige

Vad gillar du mest?

Samarbetet med Kundo. Deras genuina intresse för att hjälpa till med utvecklingen hos oss.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Avlastar kundtjänst, effektiviserar svarshantering. 24 timmars tillgänglighet för kunderna.

  • Användarvänlighet
  • Support och service
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Enkelt gränssnitt

Customer Care ManagerLitet företagVeriferad personSverige

Vad gillar du mest?

Enkelt gränssnitt, enkelt att arbeta i.

Vad gillar du minst?

Att bli fakturerad i förskott.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Frågeforumet från Kundo fångar upp en stor andel enklare kundserviceärenden så att kunden slipper kontakta oss om dessa.

  • Användarvänlighet
  • Support och service
  • Hur nöjd är du överlag?

Engagemang och kunskap

KundtjänstchefStort företagVeriferad personSverige

Vad gillar du mest?

Ett djupt och ärligt engagemang. Snabb support. Enkelt och tydligt verktyg

Vad gillar du minst?

Kommer inte på något

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Avlastar kundtjänst i återkommande frågor. Möjliggör hjälp för kunder dygnet runt

  • Användarvänlighet
  • Support och service
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Den bästa kundservice jag kommit i kontakt med

KundtjänsthandläggareStort företagVeriferad personSverige

Vad gillar du mest?

Så användbart och användarvänligt verktyg. Har jobbat i det i många år nu och det som redan från början var bra blir bara bättre och bättre. Toppbetyg även i kontakten med supporten, alltid snabba, trevliga och hjälpsamma! Den bästa kundservice som jag kommit i kontakt med.

  • Användarvänlighet
  • Support och service
  • Hur nöjd är du överlag?

Varför gör man affärer med Kundo?

Varför väljer man ert system?

  1. Våra kunder uppskattar systemets enkelhet. Det går snabbt och lätt att arbeta i och med kort uppstartssträcka.
  2. Alla digitala kanaler samlade i ett och samma verktyg.
  3. Kraftfull statistik för att analysera och hämta affärsinsikter från kunddialogen.

Varför väljer man er som leverantör?

  1. Vi är en lokal svensk aktör som erbjuder utbildning, rådgivning och support på svenska.
  2. I vårt erbjudande ingår all service ni behöver för att komma igång. Vi sätter upp verktyget åt er och utbildar era medarbetare. Ni har alltid en personlig kontaktperson hos oss.
  3. Vi erbjuder bred rådgivning och expertis inom digital kundservice. Vi kan hjälpa er att välja rätt kanaler och skapa bättre kundupplevelser.

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

Kundos mission är att göra kundservice till hjärtat i organisationen genom enkla verktyg för effektiv service, gladare kunder och värdefulla insikter.

Men vi vet att det krävs mer än ett bra verktyg för att lyckas med sin kundservice. Därför erbjuder vi kurser, expertis och en egen kontaktperson. Vi är en sann helhetsleverantör för era digitala kundservicebehov.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Kundos verktyg underlättar samarbete och effektiviserar kundservice. Vårt fokus är att skapa ett verktyg som skapar en effektiv service samtidigt som både kundens och kundservicemedarbetarens upplevelse står i fokus.



Vi erbjuder ett komplett verktyg för att hantera alla era digitalak undservicekanaler.

Alternativ till Kundo

Fråga BusinessWith

Kundo produktfunktionaliteter

360 vy (oneview i realtid)

Ingår

Chat support

Ingår

Delegera & återkoppling av delärenden

Ingår

Digitala formulär & självbetjäning

Ingår

Helpdesk-ärendehantering

Ingår

Integration med ERP/ CRM

Ingår

Inventarier

Ingår

Kundanpassa & modellera rapporter

Ingår

Kundtjänsthantering & support

Ingår

Kunskapsdatabas

Ingår

Mobilanpassad gränsnitt

Ingår

Självbetjäningsportal

Ingår

SLA & eskalering

Ingår

Statistik & uppföljningsmodul

Ingår

Triggers

Ingår

Webhooks & API

Ingår

Ärende- & svarsmallar

Ingår

Om Kundo

Kundo erbjuder moderna verktyg för ärendehantering i kundservice, teknisk support och för administrativa avdelningar. Hantera inkommande e-post, chatt, sociala medier, frågeforum och er egen kunskapsbank i samma enkla system.

Vanligaste jämförelsealternativen