
Beskrivning av Centuri
Centuri fungerar som nav för alla typer av ärenden som skapas, hanteras och flödar i verksamheten. Från kundtjänstärenden och reklamationshantering till arbetsmiljöärenden och kvalitetskontroll. Den hjälper dig att hitta och hantera information snabbare, med mindre arbetsinsats och med högre kvalitet. Plattformen är flexibel och anpassas enkelt för att stödja era arbetssätt. Byggd på senaste teknik inom användargränssnitt, mobilitet, integrationer och sökfunktioner så klarar den av att stödja komplexa organisationer och höga krav på säkerhet och processtöd. Trots att systemet både är avancerat och omfattande, är det enkelt och intuitivt att lära sig och att använda.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?Saas/ egen server
Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?Geografiskt område
Var finns vi någonstans?Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?Kundtjänsthantering & support
Helpdesk-ärendehantering
Service management
Avvikelsehantering
Fastighet
Testa systemguiden
Gör som 5000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.
Varför gör man affärer med Centuri?
Varför väljer man Centuri?
- Enkelt konfigurerbara processer/flöden och formulär
- Intuitivt gränssnitt med personlig överblick över allt som berör den enskilde medarbetaren
- Kraftfull sökmotor med fulltext-indexering och relevansbaserade resultat
- Fullt webbaserat och mobilt utan några appar eller nedladdade programvaror
- Enkla integrationer med andra system
- Fullt stöd för dokument, ärenden, avtal och enskilda uppgifter
Varför väljer man er som leverantör?
- Gedigen erfarenhet av IT-stöd för verksamhetssystem
- Djup kunskap om olika branschers förutsättningar och behov
- Helhetsleverantör som utvecklar produkten, har egna konsulter för implementering och hanterar support internt
- Utveckling i nära samarbete med våra kunder
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
Vi är specialister på komplex informationsstyrning och ledningssystem.
Vi konkurrerar med öppna plattformar (t ex MS Power Automate) där kostnaderna för anpassning och förvaltning ofta blir höga och med funktionsbaserade line-of-business applikationer där utmaningen ofta blir dubbelarbete och otydlighet kring vilken information som finns var.
I denna marknad erbjuder vi en konfigurerbar plattform som säkerställer att medarbetarna har rätt information vid rätt tillfälle. Vi gör det med en plattform
- baserad på en kraftfull processmotor och ett avancerat behörighetssystem som säkerställer kvalitet och enkelhet för användaren
- som är enkelt anpassningsbar till olika arbetsprocesser och behov, vilket ger låga förvaltningskostnader och möjlighet till snabba förändringar
- som enkelt kan integreras med andra system och hämta och lämna information för att minska dubbelarbete och osäkerhet kring var man hittar korrekt information.
Vilka behov och utmaningar är det som Centuri löser för kunden?
Överblick - Tydlig styrning av ärendeprocessen säkerställer att individen nås av rätt information vid rätt tillfälle och agerar
Automatisering - Villkorsstyrning av flöden och formulär tillsammans med integrationer från och till andra system minskar det manuella arbetet och säkerställer kvalitet.
Konfigurerbarhet - gör att systemet enkelt ändras efter nya och förändrade behov snabbare och billigare än traditionella system
Omdömen
Vad tycker andra om systemet?
Tyvärr, inga omdömen än.
Känner du till systemet?
Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!
Centuri produktfunktionaliteter
360 vy (oneview i realtid)
Delegera & återkoppling av delärenden
Digitala formulär & självbetjäning
Integration med ERP/ CRM
Kundanpassa & modellera rapporter
Kunskapsdatabas
Statistik & uppföljningsmodul
Webhooks & API
Ärende- & svarsmallar
Vanligaste jämförelser
- info@businesswith.se
- Stockholm, Sweden