HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
Systemlogo för Centuri

Centuri

Centuri

i
Betyget består av flertalet faktorer som omdömen, popularitet, jämförelser m.m.

Beskrivning av Centuri

Centuri fungerar som nav för alla typer av ärenden som skapas, hanteras och flödar i verksamheten. Från kundtjänstärenden och reklamationshantering till arbetsmiljöärenden och kvalitetskontroll. Den hjälper dig att hitta och hantera information snabbare, med mindre arbetsinsats och med högre kvalitet. Plattformen är flexibel och anpassas enkelt för att stödja era arbetssätt. Byggd på senaste teknik inom användargränssnitt, mobilitet, integrationer och sökfunktioner så klarar den av att stödja komplexa organisationer och höga krav på säkerhet och processtöd. Trots att systemet både är avancerat och omfattande, är det enkelt och intuitivt att lära sig och att använda. 

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
XSSML

Saas/ egen server

Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
N/A

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Kundtjänsthantering & support

JANEJ

Helpdesk-ärendehantering

JANEJ

Service management

JANEJ

Avvikelsehantering

JANEJ

Fastighet

JANEJ

Testa systemguiden

Låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Omdömen

Vad tycker andra om systemet?

Tyvärr, inga omdömen än.

Känner du till systemet?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

Varför gör man affärer med Centuri?

Varför väljer man ert system?

  • Enkelt konfigurerbara processer/flöden och formulär
  • Intuitivt gränssnitt med personlig överblick över allt som berör den enskilde medarbetaren
  • Kraftfull sökmotor med fulltext-indexering och relevansbaserade resultat
  • Fullt webbaserat och mobilt utan några appar eller nedladdade programvaror
  • Enkla integrationer med andra system
  • Fullt stöd för dokument, ärenden, avtal och enskilda uppgifter

Varför väljer man er som leverantör?

  • Gedigen erfarenhet av IT-stöd för verksamhetssystem
  • Djup kunskap om olika branschers förutsättningar och behov
  • Helhetsleverantör som utvecklar produkten, har egna konsulter för implementering och hanterar support internt
  • Utveckling i nära samarbete med våra kunder

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

Vi är specialister på komplex informationsstyrning och ledningssystem.

Vi konkurrerar med öppna plattformar (t ex MS Power Automate) där kostnaderna för anpassning och förvaltning ofta blir höga och med funktionsbaserade line-of-business applikationer där utmaningen ofta blir dubbelarbete och otydlighet kring vilken information som finns var.

I denna marknad erbjuder vi en konfigurerbar plattform som säkerställer att medarbetarna har rätt information vid rätt tillfälle. Vi gör det med en plattform

- baserad på en kraftfull processmotor och ett avancerat behörighetssystem som säkerställer kvalitet och enkelhet för användaren

- som är enkelt anpassningsbar till olika arbetsprocesser och behov, vilket ger låga förvaltningskostnader och möjlighet till snabba förändringar

- som enkelt kan integreras med andra system och hämta och lämna information för att minska dubbelarbete och osäkerhet kring var man hittar korrekt information.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Överblick - Tydlig styrning av ärendeprocessen säkerställer att individen nås av rätt information vid rätt tillfälle och agerar

Automatisering - Villkorsstyrning av flöden och formulär tillsammans med integrationer från och till andra system minskar det manuella arbetet och säkerställer kvalitet.

Konfigurerbarhet - gör att systemet enkelt ändras efter nya och förändrade behov snabbare och billigare än traditionella system

Centuri produktfunktionaliteter

360 vy (oneview i realtid)

Ingår

Avvikelsehantering

Ingår

Delegera & återkoppling av delärenden

Ingår

Digitala formulär & självbetjäning

Ingår

Fastighet

Ingår

Integration med ERP/ CRM

Ingår

Kundanpassa & modellera rapporter

Ingår

Kundtjänsthantering & support

Ingår

Kunskapsdatabas

Ingår

Mobilanpassad gränsnitt

Ingår

Service management

Ingår

Statistik & uppföljningsmodul

Ingår

Triggers

Ingår

Webhooks & API

Ingår

Ärende- & svarsmallar

Ingår

Om Centuri

Centuri har lång erfarenhet av IT-stöd för verksamhetssystem och ärendehantering. Med gedigen kunskap om branschspecifika krav - både regulatoriska krav och behov av mobilitet, styrning enligt komplexa organisationsstrukturer etc - så har vi skapat ett system som är anpassningsbart i processer och rättighetsstyrning, intuitivt och lättanvänt och enkelt kan integreras med dina övriga IT-system.

Vårt fokus ligger på att stödja kontinuerliga förbättringar genom möjligheten till proaktiva riskkartläggningar, identifierandet av trendande fel och uppföljning av åtgärder.

Vanligaste jämförelsealternativen