
Beskrivning av Add Ärendehantering
Addsystems erbjuder en webbaserad palett av lösningar och funktioner för ärendehantering. Med mångårig erfarenhet och fokus på kundanpassning så kan Add ärendehantering möta många olika krav och behov för både större samt mindre företag. Add kan förändras utan programmering, vilket gör att det kan skräddarsys utifrån din verksamhets behov. Det är ett beprövat system som idag har användare i 15 länder och finns översatt på 13 språk. Systemets dagliga backuper gör att du kan känna dig trygg med att värdefull information skyddas.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?Saas/ egen server
Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?Geografiskt område
Var finns vi någonstans?Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?Kundtjänsthantering & support
Helpdesk-ärendehantering
Service management
Avvikelsehantering
Fastighet
System från samma leverantör
Vilka mer system har leverantören?Varför gör man affärer med Addsystems?
Varför väljer man Add Ärendehantering?
- Du kan välja mellan färdiga eller helt kundanpassade arbetsflöden.
- Tydlig översikt som hjälper dig att prioritera dina ärenden.
- Automatisering och effektivisering.
- Minimalt utbildningsbehov och snabb implementation.
Varför väljer man er som leverantör?
- Vi har en lång erfarenhet och god förståelse för kunders behov.
- Vi lägger stor vikt vid användarupplevelsen av systemet, för att enklare engagera hela personalstyrkan.
- Det går enkelt att byta ut eller lägga till lösningar i efterhand. Systemet kan nämligen förändras utan programmering vilket gör allt mycket smidigare.
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
- Färdig ärendelösning som del i ledningssystemet.
- Kan ta fram helt verksamhetsanpassade ärendelösningar i ett standardsystem.
- Har ett 40-tal helt olika ärendelösningar idag.
- Flerspråkstöd, används idag på 13 olika språk.
Vilka behov och utmaningar är det som Add Ärendehantering löser för kunden?
- De kan anpassa systemet utifrån deras egna behov och på så sätt effektivisera hela verksamheten.
- Förenkla planering och strukturering.
- Få en snabb överblick på vad som är aktuellt och synliggöra avvikelser.
- Enkelheten gör att alla kan skapa och hantera ärenden utan utbildning.
Omdömen
Vad tycker andra om systemet?
Användarnas uppfattning
Att allt som rör ledningssystemet är samlat på ett ställe. Och att allt sparas eller arkiveras. Vi är ett utspritt företag (medarbetare i hela landet) och Add gör att vi enkelt når ut till alla medarbetare.
Add Ärendehantering produktfunktionaliteter
360 vy (oneview i realtid)
Delegera & återkoppling av delärenden
Digitala formulär & självbetjäning
Integration med ERP/ CRM
Inventarier
Kundanpassa & modellera rapporter
SLA & eskalering
Statistik & uppföljningsmodul
Webhooks & API
Ärende- & svarsmallar
Vanligaste jämförelser
- info@businesswith.se
- Stockholm, Sweden