HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
Systemlogo för Add Ärendehantering

Add Ärendehantering

Addsystems

i
Betyget består av flertalet faktorer som omdömen, popularitet, jämförelser m.m.

Beskrivning av Add Ärendehantering

Addsystems erbjuder en webbaserad palett av lösningar och funktioner för ärendehantering. Med mångårig erfarenhet och fokus på kundanpassning så kan Add ärendehantering möta många olika krav och behov för både större samt mindre företag. Add kan förändras utan programmering, vilket gör att det kan skräddarsys utifrån din verksamhets behov. Det är ett beprövat system som idag har användare i 15 länder och finns översatt på 13 språk. Systemets dagliga backuper gör att du kan känna dig trygg med att värdefull information skyddas.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
XSSML

Saas/ egen server

Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
SENOFI

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Kundtjänsthantering & support

JANEJ

Helpdesk-ärendehantering

JANEJ

Service management

JANEJ

Avvikelsehantering

JANEJ

Fastighet

JANEJ

Omdömen

Vad tycker andra om systemet?

Samlat omdömesbetyg

4.635

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Användarnas uppfattning

Att vi får en så bra översyn på våra ärenden och status. Bra arbetsflöden och många genomtänkta funktioner. Sökfunktionen är stark.

Kraftfullt och anpassningsbart system

SystemförvaltareMedelstort företagVeriferad personSverige

Vad gillar du mest?

Att vi får en så bra översyn på våra ärenden och status. Bra arbetsflöden och många genomtänkta funktioner. Sökfunktionen är stark.

Vad gillar du minst?

Att supporten bara är tillgänglig för mail och inte telefon.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Vi ser att vi får ett system som är enkelt och använda, anpassat för de behov vi har med den funktonalitet som vi behöver för vår verksamhet.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Ärendehantering

Kvalitets- och MiljöchefMedelstort företagVeriferad personSverige

Vad gillar du mest?

Programmets och företagets flexibilitet.

Vad gillar du minst?

-

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Företaget är ISO-certifierat, Addsystems ärendehantering uppfyller kraven för bra avvikelsehantering inkl. orsaksanalyser/korrigerande åtgärder samt förbättringar.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Ledningssystemansvarig

Administratör på vårt företagLitet företagVeriferad personSverige

Vad gillar du mest?

Att allt som rör ledningssystemet är samlat på ett ställe. Och att allt sparas eller arkiveras. Vi är ett utspritt företag (medarbetare i hela landet) och Add gör att vi enkelt når ut till alla medarbetare.

Vad gillar du minst?

Riskhanteringen. Den är uppbyggd så att man bedömer en risk. Men jag skulle vilja att den är mer övergripande (då tex. buller eller belysning kan se olika ut på olika delar i företaget) och gärna med hjälp till tex. olika AFS.ar.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Att vi har ett gemensamt ärendesystem där alla på företaget kan gå in och läsa.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Varför gör man affärer med Addsystems?

Varför väljer man ert system?

  1. Du kan välja mellan färdiga eller helt kundanpassade arbetsflöden.
  2. Tydlig översikt som hjälper dig att prioritera dina ärenden.
  3. Automatisering och effektivisering.
  4. Minimalt utbildningsbehov och snabb implementation.

Varför väljer man er som leverantör?

  1. Vi har en lång erfarenhet och god förståelse för kunders behov.
  2. Vi lägger stor vikt vid användarupplevelsen av systemet, för att enklare engagera hela personalstyrkan.
  3. Det går enkelt att byta ut eller lägga till lösningar i efterhand. Systemet kan nämligen förändras utan programmering vilket gör allt mycket smidigare.

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

  • Färdig ärendelösning som del i ledningssystemet.
  • Kan ta fram helt verksamhetsanpassade ärendelösningar i ett standardsystem.
  • Har ett 40-tal helt olika ärendelösningar idag.
  • Flerspråkstöd, används idag på 13 olika språk.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

  • De kan anpassa systemet utifrån deras egna behov och på så sätt effektivisera hela verksamheten.
  • Förenkla planering och strukturering.
  • Få en snabb överblick på vad som är aktuellt och synliggöra avvikelser.
  • Enkelheten gör att alla kan skapa och hantera ärenden utan utbildning.

Add Ärendehantering produktfunktionaliteter

360 vy (oneview i realtid)

Ingår

Avvikelsehantering

Ingår

Branschanpassning

Ingår

Delegera & återkoppling av delärenden

Ingår

Digitala formulär & självbetjäning

Ingår

Fastighet

Ingår

Helpdesk-ärendehantering

Ingår

Integration med ERP/ CRM

Ingår

Interna & externa noteringar

Ingår

Inventarier

Ingår

Kundanpassa & modellera rapporter

Ingår

Kundanpassning

Ingår

Mobilanpassad gränsnitt

Ingår

Service management

Ingår

SLA & eskalering

Ingår

Statistik & uppföljningsmodul

Ingår

Triggers

Ingår

Webhooks & API

Ingår

Ärende- & svarsmallar

Ingår

Om Addsystems

Addsystems grundades år 2000. Under det året framtogs en unik objektorienterad datamodell som förde med sig helt nya möjligheter för företag att kostnadseffektivt bygga och utveckla ett ledningssystem som når användning inom hela organisationen. Vårt system och även kontor drivs dessutom uteslutande av vindkraft. Våra kunder består av såväl stora som små verksamheter över hela landet och även i andra delar av Europa. Vi har genom åren fått en väldigt god förståelse för hur anpassningar bidrar till användning, vare sig det rör sig om en handfull eller tusentals användare.

Vanligaste jämförelsealternativen