
Beskrivning av Trinax
Det användarvänliga och formbara tid- och projekthanteringssystemet som vi anpassar efter era behov. Välj från våra 70 färdiga moduler som hjälper ditt företag att spara tid och pengar. Vi utvecklat ett tid- och projekthanteringssystem för helt vanliga människor, oavsett bransch och arbetssätt. Personalen ska utan krångel kunna rapportera in tid & produkter. Som administratör hanterar du rapporter och underlag lekande lätt. Ingen installation eller onödigt krångel. Det enda som krävs för att använda vår tid- och projekthantering är en internetanslutning.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?Mobilapp
Finns det mobilapp?Saas/ egen server
Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?Geografiskt område
Var finns vi någonstans?Support
Hur kan ni kontakta leverantören?Språk
På vilka språk finns systemet?Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?Pris från
Listpris från leverantör:Tidrapportering
Fakturaunderlag
Omdömen
Vad tycker andra om systemet?
Laddar...
Varför gör man affärer med Trinax AB?
Varför väljer man ert system?
- Vi har en personlig support som är fantastisk.
- Vi har möjlighet att anpassa systemet efter dina önskemål, du betalar endast för de moduler som ni har behov av i er verksamhet.
- Vi är duktiga på att hitta lösningar på era utmaningar.
Varför väljer man er som leverantör?
- Användarvänligt & Anpassningsbart
- Molnbaserat & mobilanpassat
- Möjlighet att utöka systemet med fler moduler under vägen. Börja smått och utöka systemet utefter du växer som bolag.
- Få full koll på era projekt & tidrapporter
- Möjlighet att integrera med flertalet bokföring & lönesystem
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
Trinax Tid & Projekthantering är idag ett av Sveriges störtsta Tid & Projektsystem inom Bygg & anläggningsbranschen. Vi tycker att personlig service är minst lika viktigt som ett enkelt system för er. Vi tycker att mötet mellan kund och leverantör ska vara rakt, ärligt och ge resultat. Vi sätter din affär i fokus oavsett om det handlar om ett litet eller stort projekt. Vi är stolta över att göra om komplexa system till användarvänliga lösningar som hjälper er i er vardag.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
- Vi hjälper er få en enklare arbetsdag genom att underlätta för både personal och administratörer med projekten, tidrapporter och uppföljning.
- Vi säkerställer att ni får rätt betalt för era arbetade timmar och ökar er lönsamhet.
Trinax produktfunktionaliteter
Artikelregister med priser
Checklista
Digital signering
Dokumenthantering
Fakturaunderlag
GDPR-stöd
GPS-stöd
Integration lönesystem/bokföring
Logga materialförbrukning
Offertverktyg
Personalliggare
Projektkopplad utläggsregistrering
Resultatanalys
Schemaläggning
Tidrapportering
Vanligaste jämförelsealternativen
- info@businesswith.se
- Stockholm, Sweden