Systemlogo för Trinax

Trinax

Trinax AB

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Beskrivning av Trinax

Med Trinax Arbetsordersystem kan du digitalisera hela arbetsorderprocessen och samla allt i molnet. Du skapar enkelt upp arbetsordrar, delegerar arbete, följer utvecklingen och genererar nödvändiga underlag. Anställda kan dessutom per arbetsorder rapportera både tid, produkter och avvikelser, samt utföra egenkontroller, fotodokumentera och skriva dagböcker.

Vår modulbaserade lösning är oberoende av bransch, företagsstorlek och arbetssätt. Du handplockar själv bland vårt funktionsbibliotek och betalar endast för dina behov. Detta resulterar i ett skräddarsytt system som passar era metoder, sparar tid och pengar och kan utökas i takt med att företaget växer.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
XSSML

Mobilapp

Finns det mobilapp?
JANEJ

Saas/ egen server

Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
SENODKGB

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SVDANOEN

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Pris från

Listpris från leverantör:
Saknar information

Tidrapportering

JANEJ

Fakturaunderlag

JANEJ

System från samma leverantör

Vilka mer system har leverantören?

Varför gör man affärer med Trinax AB?

Varför väljer man Trinax?

  • Vårt system är utvecklat med användaren i fokus.
  • Systemet är modulbaserat - handplocka funktioner och betala efter behov.
  • Vi har integrationer till de största löne- och bokföringssystemen.
  • Vi erbjuder kundspecifik systemutveckling för specialanpassningar.
  • Systemet är 100% molnbaserat & stödjer alla enheter och skärmstorlekar.

Varför väljer man er som leverantör?

  • Vi har över 10 års erfarenhet i branschen.
  • Vi utvecklar ständigt systemet i dialog med våra kunder.
  • All systemutveckling och kundkontakt sker under samma tak.
  • Vi har en personlig, dedikerad och uppskattad supportpersonal.
  • Vi har utnämnts till Gasellföretag 3 år i rad (2019-2021).

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

Trinax Tid- & Projekthantering är ett av Sveriges största system inom bygg- och anläggningsbranschen. Vi anser att enkelhet är det absolut viktigaste vid administration och utvecklar därför alltid med användaren i fokus. Vi vet att inget företag är det andra likt, så vårt system är modulbaserat för att man kunna handplocka funktioner och betala efter behov - oavsett bransch, företagsstorlek och arbetssätt.

Vilka behov och utmaningar är det som Trinax löser för kunden?

  • Vi digitaliserar er analoga tid- och projekthantering och lagrar denna i molnet.
  • Vi förenklar rapporteringen av tid så att ni får rätt betalt för arbetade timmar.
  • Vi hjälper er att generera underlag för lön och fakturor via några få knapptryck.
  • Vi följer upp era projekt och presenterar statistik som ni kan bearbeta.
  • Vi effektiviserar administrationsflödet så att ni kan spara både tid och pengar.

Omdömen

Vad tycker andra om systemet?

Samlat omdömesbetyg

4.445

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Användarnas uppfattning

Mycket smidigt system och uppskattar mobilfunktionaliteten!

Ett mycket bra system för oss.

ProjektkoordinatorLitet företagVeriferad personSverige2021

Vad gillar du mest?

Mycket smidigt system och uppskattar mobilfunktionaliteten!

Vad gillar du minst?

Har vid enstaka tillfällen fått höra att systemet gått segt av mina kollegor som använder det men inget jag själv har märkt.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Vi nyttjar systemet i alla våra projekt och är nöjda med både lösningen och supporten.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Nöjd med Trinax

AdministratörLitet företagVeriferad personSverige2021

Vad gillar du mest?

Många funktioner och enkelt att använda. Även fått bra hjälp vid start.

Vad gillar du minst?

Inte stött på några problem. Mer funktioner är alltid bra

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Vi får bra koll på våra projekt digitalt och kan styra egentligen alla delar vi behöver med systemet

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Trinax produktfunktionaliteter

Artikelregister med priser

Ingår

Checklista

Ingår

Digital signering

Ingår

Dokumenthantering

Ingår

Fakturaunderlag

Ingår

GDPR-stöd

Ingår

GPS-stöd

Ingår

Integration lönesystem/ bokföring

Ingår

Logga materialförbrukning

Ingår

Offertverktyg

Ingår

Personalliggare

Ingår

Projektkopplad utläggsregistrering

Ingår

Resultatanalys

Ingår

Schemaläggning

Ingår

Tidrapportering

Ingår

Passar detta systemet mig?

Gör som 5000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Om Trinax AB

Trinax är den personliga systemutveckling och IT-byrån med branschens trevligaste personal. Vi tycker att mötet mellan kund och leverantör ska vara rakt, ärligt och ge resultat.

Vårt huvudkontor ligger i Trollhättan. Här hittar du våra säljare, designer, programmerare, projektledare, testare och tekniker. Vi tror inte på outsourcing utan vill gärna ha all kompetens i huset så vi kan ge dig som kund den support du förtjänar.

Vi sätter din affär i fokus oavsett om det handlar om ett litet eller stort projekt. Vi är stolta över att göra om komplexa system till användarvänliga lösningar som hjälper er i er vardag.

Du kan alltid ringa oss, oavsett om du är en ny kund eller om vi har gjort affärer tidigare, oavsett om dina behov är stora eller små. Varje projekt vi skapar ser vi som början på ett spännande partnerskap och vi ser gärna ett långsiktigt samarbete i allt vi gör.

Vanligaste jämförelser