HemSystemguidenBloggOm ossTopplistor
Systemlogo för mBiz

mBiz

mBiz

i
Betyget består av flertalet faktorer som omdömen, popularitet, jämförelser m.m.

Beskrivning av mBiz

Smart och smidigt molnbaserat system där du har kontoret med dig ute på fält. Användarvänlig tidredovisning, arbetsorder, resursplanering och mycket mer. Minska administration och få tid över till mer värdeskapande uppgifter.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
XSSML

Mobilapp

Finns det mobilapp?
JANEJ

Saas/ egen server

Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
SE

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SV

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Pris från

Listpris från leverantör:
79kr/mån/anv

Tidrapportering

JANEJ

Fakturaunderlag

JANEJ

Omdömen

Vad tycker andra om systemet?

Laddar...

Varför gör man affärer med mBiz?

Varför väljer man ert system?

mBiz är uppskattat som arbetsordersystem bland annat för att

  • det är enkelt att använda och är alltid tillgängligt även på fältet
  • du kan kommunicera både internt och externt via systemet
  • du kan koppla på digitala checklistor och protokoll till dina ordrar
  • vi har en flexibel licensmodell där du endast betalar för de funktioner som används
  • du har möjlighet att utöka med fler moduler i samma verktyg

Varför väljer man er som leverantör?

Vi är ofta en uppskattad leverantör för att

  • vi är lösningsorienterade, rättframma och transparenta
  • vi har en ständig utveckling i nära samarbete med våra användare
  • dedikerad projektledare som ser till att införandet blir lyckat
  • supporten är fantastisk

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

mBiz är en molntjänst som helt och hållet utvecklas och drivs i Sverige. Vi har kontroll och ansvar för hela leveransen till dig som kund - allt från utvecklingen av funktionerna till driften och lagringen i våra egna säkra datahallar, självklart hållbart med grön Svensk el.

Systemet utvecklas i nära samarbete med marknaden och vår största drivkraft är våra kunder och vår service.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Med mBiz får du ett verktyg som hjälper dig att

  • ge medarbetarna en enklare arbetsdag
  • förenkla kommunikationen med dina kunder vid serviceärenden
  • underlätta administrationen och spara tid
  • öka effektivitet och lönsamhet

mBiz produktfunktionaliteter

Artikelregister med priser

Ingår

Avtalshantering

Ingår

Checklista

Ingår

Dokumenthantering

Ingår

Fakturaunderlag

Ingår

GDPR-stöd

Ingår

Integration lönesystem/bokföring

Ingår

Logga materialförbrukning

Ingår

Projektkopplad utläggsregistrering

Ingår

Resultatanalys

Ingår

Tidrapportering

Ingår

Om mBiz

Mirror är ett Norrbottniskt IT-konsultbolag som sedan början av 90-talet hjälpt företag att innovera och digitalisera infrastruktur och system.

Nu använder vi erfarenheten från trettio års utveckling av andra företags system till att utveckla mBiz. På så vis når vår innovation närmare användarna.

Det är att verkligen göra skillnad i användarnas vardag, ge en fantastisk service och hjälpa våra kunder att bli framgångsrika som är vår drivkraft.

Vanligaste jämförelsealternativen

Laddar...