Systemlogo för 24SevenOffice

24SevenOffice

24SevenOffice

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Beskrivning av 24SevenOffice

24SevenOffice är affärssystem som låter dig samla alla kärnprocesserna inom ekonomi och bokföring, leverantörsfakturaflöde med AI-stöd, fakturering, CRM, projekthantering, MPS, tidrapportering och lön på ett ställe. Vi har ett öppet API vilket möjliggör för en effekivare och automatiserad arbetsdag genom att verksamhetensytem är integrerade.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
XSSML

Mobilapp

Finns det mobilapp?
JANEJ

Saas/ egen server

Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SVNOEN

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Branscher

Alla

Moduler

EkonomiHRMLager och LogistikCRMProjekthantering

System från samma leverantör

Vilka mer system har leverantören?

Varför gör man affärer med 24SevenOffice?

Varför väljer man 24SevenOffice?

  1. Ett komplett modulbaserat affärssystem för hög automatisering som samlar alla funktioner och medarbetare i samma integrerade lösning.
  2. Hög funktionalitet till marknadens bästa prissättning och skalbart utifrån företagets storlek och tillväxt.
  3. Stora möjligheter till integrationer och anpassningar.

Varför väljer man er som leverantör?

  1. Leverantör med 25 års erfarenhet av molntjänster
  2. Egen konsult, support och utvecklingsorganisation
  3. Personlig och kundfokuserad bemötande

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

24SevenOffice är anpassat efter medelstora till stora bolag. Systemet är skapat för att kunna hantera höga volymer och automatiserade processer. En stor fördel med 24SevenOffice är de integrerade modulerna som gör implementeringsprojektet tids och kostnadseffektivt.

Vilka behov och utmaningar är det som 24SevenOffice löser för kunden?

  1. Ekonomifunktion och rapportering i realtid med hjälp av leverantörsfakturaflöden med AI stöd.
  2. Orderläggning och fakturering, även via externa beställningsflöden och på abonnemangsfakturering.
  3. Projekthantering och projektfakturering kopplat till timmar och projektkostnader.
  4. Kundhantering och försäljningspipeline via CRM med full överblick av fakturering och reskontra.

Omdömen

Vad tycker andra om systemet?

Samlat omdömesbetyg

3.775

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Användarnas uppfattning

24SevenOffice är ett väl genomtänkt affärssystem. Snabbt enkelt och lättförståeligt. Har kapacitet att anpassas efter mer komplexa redovisningsbehov. Allt i ett!

AffärsområdeschefMedelstort företagVeriferad personSverige2022

Vad gillar du mest?

24SevenOffice är ett väl genomtänkt affärssystem. Snabbt enkelt och lättförståeligt. Har kapacitet att anpassas efter mer komplexa redovisningsbehov. Allt i ett!

Vad gillar du minst?

Kommer inte på något på rak arm.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Primära är att systemet ges möjligheter att ha bolagens redovisning i realtid. Samarbetet genom systemet mellan kund och byrå fungerar på ett mycket bra sätt.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

VerksamhetschefMedelstort företagVeriferad personSverige2022

Vad gillar du mest?

Smarta unika trix och funktioner som skapar värde i vardagen tex integrerad miniräknare i celler, betalningsystemet, reversering och processflödet.

Vad gillar du minst?

Som molnlösning är systemet sårbart ibland gällande inmatning av data och lite alltför ofta får man göra om verifikat och längre bokföringssessioner för att datat inte sparats. Saknar modul och rapportering för projektredovisning/internredovisning. Vi behöver ett externt stöd som inte fungerar bra.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Attesterings och bokföringsflöden är mycket effektivt och smidigt för vår verksamhet men många samverkande bolag. Svenska supportteamet är super för optimering och utveckling.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

CFO

CFOLitet företagVeriferad personSverige2022

Vad gillar du mest?

Proffsigheten! Enkelt och proffsigt gäng att ha att göra med hos 24SO. Att få till sig frågan om man kan byta ekonomisystem på ca 2,5 vecka och anta utmaningen samt leverera med bravur. Snyggt!

Vad gillar du minst?

Fanns inget.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

CFOLitet företagVeriferad personSverige2022

Vad gillar du mest?

Det är enkelt att navigera runt i systemets olika delar. Jag gillar rapportgenerator.

Vad gillar du minst?

Leverantörs Skanningen med mottaget samt kvitto hanteringen.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Bra system, prisvärt

VDLitet företagVeriferad personSverige2022

Vad gillar du mest?

Möjligheten att anpassa detaljer i de olika modulerna så att det passar den egna verksamheten. Bra prisbild, system som innehåller det mesta, bokföring, fakturering, crm, projekthantering, kalender, e-mail, filområden m.m.

Vad gillar du minst?

Kan vara svårt (till och från) att få bra service ifrån kundsupporten som till större delen sitter i norge.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Faktuering Tidsfakturering per projekt/kund Resursplanering Tidsplanering/Kalender E-mail hanteringen Den löpande bokföringen inkl. betalningar in och ut.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

24SevenOffice produktfunktionaliteter

Anläggningsregister

Ingår

App

Ingår

Budgetverktyg

Ingår

Business Intelligence

Ingår

Dashboard

Ingår

Faktura

Ingår

Inköp

Ingår

Integrationer

Ingår

Intergrationer

Ingår

Lager & Logistik

Ingår

Leverans

Ingår

Orderhantering

Ingår

Rapporter

Ingår

Realtidsdata

Ingår

Redovisning

Ingår

Tillverkning

Ingår

Passar detta systemet mig?

Gör som 5000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Om 24SevenOffice

24SevenOffice är Europas första 100% webbaserade Affärssystem, verksamheten grundades 1997. Kunderna består av medelstora och stora företag som via 24SevenOffice molnbaserade tjänster (SaaS), får en förenklar vardagen genom ett integrerat utbud med funktioner som automatiserar affärsflöden i bolagets ERP-system. 24SevenOffice affärssystem innehåller allt från Bokföring, Fakturering, Bank, Lön, Projekt och Timmar till CRM, samt en rad tilläggsfunktioner och integrationer.

24SevenOffice integrerad med över 200 tredjepartslösningar som banker, inkasso, CRM-system, e-handel, produktionssystem, branschlösningar etc. Bolaget har idag över 67 500 kunder på den skandinaviska marknaden. 24SevenOffice är sedan december 2017 noterat bolag i Sverige. Vi stärker företag för framtiden.

Vanligaste jämförelser